O kulturze (i poziomie?) wyzwaców Korwina

Krótko i na temat. Jeden z maili jaki dostałem o fana Korwina:

Na leczenie jest już pewnie za późno. Nie pomoże mi już nawet „obóz reedukacyjny” jaki najchętniej zafundowałby mi JKM.

Dlaczego jednak wrzucam screen tego maila (a trochę takich dostałem) ? Bo przyznam szczerze, że rozbawił mnie do rozpuku, przy okazji ukazując gorzką prawdę nie tylko o poziomie intelektualnym wyznawców JKM, lecz także prawdę o stopniu zaślepienia, fanatyzmu i oddania swemu „wodzowi”, „przywódcy” i „zbawcy”.

5 comments

  1. Ten mail mnie nie dziwi, biorąc pod uwagę, że większość fanów Pana JKM to osoby zbyt młode aby mieć prawa wyborcze. Jak już te prawa wyborcze nabywają, idą do pracy, zakładają rodzinę to poglądy im się zmieniają – zauważają jak mniej więcej świat funkcjonuje i nie wystarczy być inteligentnym i przedsiębiorczym aby osiągnąć w życiu sukces.

  2. Taka jest większość kurwinistów. Omamieni hasłami 16 latkowie, którzy uwierzyli że jeśli korwin nie zostanie królową polski, to świat upadnie i będziemy żyć pod butem arabów. Niestety tego typu maile pokazują co potrafią zrobić populistyczne hasła z młodym i chłonnym umysłem.

  3. Mnie do rozpuku rozbawił na tym screenie tytuł tej zakładki z facebooka „Jebus Kurwin Mickey”. I jeszcze to określenie z komentarza Pana Pomidora: „kurwinistów”.
    Widocznie wśród antyfanów Korwina przekręcanie nazwisk i imion uchodzi za szczyt kultury. Faktycznie wysoki poziom reprezentujecie:)

Skomentuj

